Egy fejlesztési projekt kivitelezésével kapcsolatban a következő munkafázisokon vezetjük végig ügyfeleinket:

  1. Egyeztetés

    Egy projekt indítását megelőzően ingyenes bevezető egyeztetést folytatunk az ügyféllel, melynek során az kifejti elképzeléseit, mi pedig javaslatokat teszünk a lehetséges megoldásokra.

  2. Üzleti elemzés

    Cél az ügyfél elképzeléseinek rendkivül mély és pontos feltérképeztése. Ez rendszerint sok, akár 20-30 órányi egyeztetést jelent az ügyféllel, melynek során közösen döntéseket hozunk, látványterveket, felhasználói felület vázlatokat, és más vázlatos terveket készítünk. Az igényfelmérés eredménye egy követelményspecifikáció.

  3. Kivitelezés

    A specifikáció birtokában már tudunk konkrét határidők és költségek mentén szerződni. Az előleg berékezését követően elkezdődik a tényleges programozói munka. A fejlesztés alatt az ügyfél kivánságára bemutatók ("demók") készülhetnek. A fejlesztési szakasz végére elkészül a tesztváltozat ("béta") és kezdetét veszi a tesztelés.

  4. Tesztelés

    A tesztelés a teszt személyzet és igény szerint az ügyfél bevonásával a rendszer minden apró funkciója minden lehetséges körülmény mellett kipróbálásra kerül. Cél a minden fejlesztés során óhatatlanul fellépő hiányosságok, problémák, hibák felderítése és korrekciója. A teszelés akkor ér véget mikor az ügyfél a termék átvételével jelzi hogy elégedett az eredménnyel.

  5. Üzemeltetés

    A kész szoftvert vagy saját szervereinken helyezzük el, vagy egy csomag formájában - telpítési útmutatóval illetve követelményekkel dokumentálva - átadjuk. A mi rendszerünkben történő elhelyezés esetén üzemeltetési szerődést kötünk. Az üzemeltetés felöleli az infrastruktúra biztosítását, az internet elérés és tárterület 99% fölötti rendelkezésreállásának biztosítását, valamint teljesítmény és terhelés monitorozást, a szökséges frissítéséket, újraindításokat, stb. Az üzemeltés része még a biztonsági mentések, archiválások, törlések elvégzése is.

  6. Karbantartás

    A már alkalmazásban álló szoftverrel kapcsolatatban az idő előrehaladtával óhatatlanul felmerőlő kissebb-nagyobb változtatási igények teljesítése. Ez lehet egy-egy apróbb hiba javítása, vagy egy új funkció beépítése.

  7. Támogatás

    A szoftver használatával kapcsolatos segítségnyujtás, telefonos ügyfélszogálat ellátása.

Minden olyan esetben amikor fentiek kivitelezése túlmutat az 1-2 hónapos időtartamon, un. iteratív fejlesztést végzünk: A feladatot 1 hónapos szakaszokra bontjuk és a fenti lépéseket minden egyes szakaszra végrehajtjuk.

A fenti lépések mindegyikéhez valamilyen üzleti esemény tartozik: A megkeresést az egyeztetés követi, a kivitelezést pedig szerződéskötés előzi meg. A kivitelezési szerződés az átadással zárul. A kivitelezéshez kapcsolódó dijfizetés lépcsőzetes: szerződéskötés után előleg fizetés, a demó és a béta bemutatásakor a második és harmadik részlet, végül átadásnál pedig az utolsó részlet fizetése történik. A karbantartásra, üzemeltetésre és támogtásra különálló szerződéseket kötünk.

Kapcsolatfelvétel »

Nem tud dönteni milyen típusú alkalmazást szeretne? Tudjon meg többet cégünk széleskörű választékáról!

  • Egyedi szoftver ötletéhez keres kivitelezőt?
  • Nem talál problémájára kész szoftveres megoldást a piacon?
  • Új, eredeti, netán teljesen extrém ötletéhez nem talál kivitelezőt?
  • Van egy elképzelése, de nem tudja pontosan milyen szoftver készüljön ebből?

Nyerjen betekintést a cégünknél alkalmazott technológiákba.

  • Sokba kerül a "Microsoft adó"? Szeretné cégét ingyenes Linux megoldásokkal kiszolgálni?
  • Szeretne eligazodni a Linux megoldások között?
  • Linux szerverének telepítését/üzemeltését szeretné megoldani?
  • Egyedi fejlesztésű alakalmazást szeretne Linux alá?